reklama

Nezávislé hodnotenie Obecného úradu

Nadácia otvorenej spoločnosti www.osf.sk v jednom zo svojich projektov každoročne vyhodnocuje dodržiavanie zákona o slobodnom prístupe k informáciám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tento rok hodnotila aj konanie nášho Obecného úradu, ktoré nadácia zaradila medzi ostatne negatívne nominácie.

Nasledujúci odsek pochádza zo stránky:www.infocin.sk

Obecný úrad Stará Huta
Obecnýúrad bol nominovaný za spôsobovanie problémov pri zverejňovaníinformácie, najmä zápisníc z obecného zastupiteľstva. Nominujúci podalžiadosť a odvolanie v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciámna sprístupnenie výstupov zo zastupiteľstva (uznesení, zápisníc,zoznamu komisii zriadených zastupiteľstvom), ktoré mu však nikdy neboliposkytnuté. Celý problém popisuje stránka www.vajo.blog.sme.sk

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Táto správa je potvrdením, že sa na Obecnom úrade nedodržiaval zákon o slobodnom prístupe k informáciám. 

Aj na moju poslednú žiadosť, v ktorej som okrem iného žiadal o informáciu, načo kupuje náš Obecný úrad bývalý učiteľský byt, som ešte nedostal odpoveď. Myslím, že už uplynula aj zákonná lehota do ktorej som mal dostať odpoveď. 

Ale verím, že sa dočkám odpovede. Pri mojej poslednej návšteve Obecného úradu mi starosta povedal, že mi predtým nedal zápisnice preto, lebo s tým nesúhlasia poslanci. Tak teraz aj tí poslanci, čo s tým nesúhlasia budú vedieť, že sprístupnenie aj týchto informácií požaduje zákon. (aj zápisnice majú byť vyvesené na obecnej tabuli)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tie žiadosti, ktoré posielam sa mi nejako zbierajú. Aj s odpoveďami ich budem dávať na neoficiálnu stránku obce ako som to videl asi na stránke mesta Šaľa.


Milan Vajo

Milan Vajo

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dedinčan a aj ním ostanem. Mám rád vietor, slnko, vrchy a slobodu. Zoznam autorových rubrík:  Moja dedinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu