reklama

"Tajné" zasadanie obecného zastupiteľstva

Naše obecné zastupiteľstvo sa zišlo 25.8.2008 na mimoriadnom zasadaní, ktoré bolo zároveň aj neverejné, alebo inak povedané - bolo tajné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tajným ho nazývam preto, lebo pán starosta nezverejnil termín a návrh programu rokovania na úradnej tabuli. A pritom sa v zákone o obecnom zriadení píše toto:

"Návrh programu rokovania sa oznamuje a zverejňuje na úradnej tabuli aspoň tri dni pred zasadnutím obecného zastupiteľstva alebo, ak ide o mimoriadne zasadnutie, aspoň 24 hodín pred jeho konaním." (§12, odsek 1) 

Nezverejnením termínu a programu rokovanie nás občanov pán starosta vylúčil z účasti na tomto rokovaní obecného zastupiteľstva. Podľa zverejneného uznesenia rokovali o odkúpení parciel a učiteľského bytu č. 52. Takéto konanie vyvoláva viaceré otázniky. Prečo sme sa nemohli zúčastniť rokovania o týchto veciach? Je za tým niečo viac? Prečo to muselo byť obsahom mimoriadneho zasadania? Je tu viacero neznámych. Je to ďalšie veľmi neštandardné konanie a ja očakávam, že sa všetky tieto veci vysvetlia. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prikladám ešte foto zverejneného uznesenia: 

Obrázok blogu

PS: Bod C 1, predmetného uznesenia:

Starosta mi poslal list, v ktorom píše, aby som si prišiel osobne na Obecný úrad po uznesenia a zápisnice, ktoré som listovou žiadosťou požadoval. Chcel som od neho všetky uznesenia a zápisnice za minulý rok a všetky doterajšie za tento rok. Plánujem ich zverejnenie na už (ne)oficiálnej stránke obce. Ešte sa tam len chystám. Dúfam, že ten termín - 30.8.2008 neznamená, že už je neskoro.

Milan Vajo

Milan Vajo

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dedinčan a aj ním ostanem. Mám rád vietor, slnko, vrchy a slobodu. Zoznam autorových rubrík:  Moja dedinaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu