reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Vajo

Milan Vajo

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dedinčan a aj ním ostanem. Mám rád vietor, slnko, vrchy a slobodu. Zoznam autorových rubrík:  Moja dedinaSúkromnéNezaradené

reklama

Moja dedina

Starostu nám prichytili pri úplatku

Milan Vajo

Starostu nám prichytili pri úplatku

Možno ste to už zachytili v médiách, že zadržali starostu Starej Huty pri preberaní úplatku.

  • 20. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Volebné sľuby 4.časť

Milan Vajo

Volebné sľuby 4.časť

Štvrté pokračovanie v analyzovaní predvolebných sľubov nášho starostu.

  • 1. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Volebné sľuby 3.časť

Milan Vajo

Volebné sľuby 3.časť

Tretie pokračovanie v analyzovaní splnenosti / nesplnenosti predvolebných sľubov nášho starostu po uplynutí už viac ako polovice jeho fukčného obdobia. Aby sme pri budúcich voľbách vedeli či drží slovo.

  • 31. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 155x
  • 0
Volebné sľuby 2. časť

Milan Vajo

Volebné sľuby 2. časť

Keďže už prešla viac ako polovica funkčného obdobia nášho pána starostu, pokračujem v sérii článkov o tom ako sa mu podarilo (alebo nepodarilo) splniť čo nám sľuboval, keď kandidoval na túto funkciu.

  • 17. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 305x
  • 0
Volebné sľuby 1.časť

Milan Vajo

Volebné sľuby 1.časť

Od posledných komunálnych volieb už uplynuli dva roky a to je najvyšší čas pozrieť sa na polčas splnených alebo nesplnených sľubov ludí, ktorí sa vďaka našim hlasom dostali do vedúcich funkcií. Je potrebné sa pozrieť, či to, čo sľubovali pred voľbami, neboli iba prázdne reči. Aby sme sa vedeli rozhodnúť koho voliť pri ďalších voľbách.

  • 4. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 041x
  • 0
reklama
Mafiánske praktiky na Starej Hute?

Milan Vajo

Mafiánske praktiky na Starej Hute?

Nikdy som si nemyslel, že sa s tým niekedy stretnem. A už vôbec by som to nečakal v našej obci. Predpokladám, že sa o tom už v dedine čosi šušká... Na zamedzenie šírenia poloprávd ale najmä preto, že mi došla trpezlivosť napíšem všetko čo sa stalo.

  • 20. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 114x
  • 4
Stará Huta má dve webové stránky

Milan Vajo

Stará Huta má dve webové stránky

Ak ste doteraz nevedeli, ktorá obec na Slovensku má dve webové stránky, teraz to už viete. Aj keď predpokladám, že sa takých obcí môže nájsť aj viac. Už ale nepredpokladám, že k nim prišli rovnakým spôsobom ako to bolo u nás.

  • 12. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 353x
  • 3
Nezávislé hodnotenie Obecného úradu

Milan Vajo

Nezávislé hodnotenie Obecného úradu

Nadácia otvorenej spoločnosti www.osf.sk v jednom zo svojich projektov každoročne vyhodnocuje dodržiavanie zákona o slobodnom prístupe k informáciám.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 5
Ako som sa konečne dostal k zápisniciam

Milan Vajo

Ako som sa konečne dostal k zápisniciam

Po dlhej dobe.....to konečne prišlo. Dočkal som sa sprístupnenia zápisníc z rokovaní nášho obecného zastupiteľstva.

  • 29. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 8
"Tajné" zasadanie obecného zastupiteľstva

Milan Vajo

"Tajné" zasadanie obecného zastupiteľstva

Naše obecné zastupiteľstvo sa zišlo 25.8.2008 na mimoriadnom zasadaní, ktoré bolo zároveň aj neverejné, alebo inak povedané - bolo tajné.

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 448x
  • 7
reklama
Nekompetentný alebo neschválený?

Milan Vajo

Nekompetentný alebo neschválený?

Konečne mi prišiel list od starostu, lenže jeho znenie je trošku iné ako som čakal. Mal mi poslať list o mojej nekompetentnosti vedenia webovej stránky Starej Huty. Takže som čakal, že sa možno dozviem aj dôvod takéhoto rozhodnutia.

  • 22. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Vyhadzujme! Ale tam kde to patrí...

Milan Vajo

Vyhadzujme! Ale tam kde to patrí...

Veľmi rád sa prechádzam po chotári Starej Huty. Čoraz častejšie však nachádzam rôzne menšie aj väčšie divoké skládky. Približne pred rokom som ich takmer všetky zmapoval a nafotil.

  • 19. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 738x
  • 21
Gazdovanie obecného zastupiteľstva na Starej Hute 2.časť

Milan Vajo

Gazdovanie obecného zastupiteľstva na Starej Hute 2.časť

V tomto článku dokumentujem svoje skúsenosti s dodržiavaním zákona o slobodnom prístupe k informáciám v mojej obci Stará Huta. V názve článku je síce spomenuté zastupiteľstvo, ale bude to najmä o mojej korešpondencii so starostom.

  • 16. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 388x
  • 13
Vodovod pre všetkých. Ale odkiaľ?

Milan Vajo

Vodovod pre všetkých. Ale odkiaľ?

V obci sa chystá predĺženie vodovodu do jej okrajovejších častí (Sihla). Na prvý pohľad je to určite užitočná vec a nie je o čom diskutovať. Pohodlný prístup k vode je dnes už štandardom. Lenže nie vždy to môže byť čiernobiele, a keďže ani na zasadnutí obecného zastupiteľstva podľa môjho názoru neprebehla poriadna diskusia na túto tému - ponúkam vlastnú skúsenosť a názor.

  • 12. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 828x
  • 18
Gazdovanie obecného zastupiteľstva na Starej Hute (1. časť)

Milan Vajo

Gazdovanie obecného zastupiteľstva na Starej Hute (1. časť)

Tento článok píšem najmä pre obyvateľov Starej Huty, aby som im umožnil pozrieť sa trošku pod pokrievku toho, čo sa deje na našom obecnom úrade.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 879x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu